busduuk1914 Selam hanımlar, isimli hastane çıkışı yaptırmak istiyorum ancak nereden yaptıracağım hakkında en ufak bir fikrim yok. Siz nereden yaptırdınız, memnun kaldınız mı?
Medineuyanik busduuk1914 Trendyoldan bunu yaptırdım canım 3-4 günde elimde oldu ve kumaşı felan çok iyi
Umayy27 busduuk1914 iki çocuğuma da stilimsensin diye bir sayfada yaptırdım instagramda gayet güvenilir ve nakışlı 17 günde elime ulaştı 🙂
Hdeniz61 busduuk1914 Nakışlı yaptırdım. Hastane çıkışı set olarak 1300 liraydı. Ben sanade tulum bere ve eldiven yaptırmak istedim 450 lira verdim. 2 hafta da falan kargoya verdiler. Sayfayı bir incele derim. Gerçekten ürün kaliteside harika nakışıda.
mbetuly busduuk1914 instagrama haza_nakis yazın benim ismimi söyleyin yardımcı da olur hanfendi hemde cok güzel nakıslı islemeler yapiyor piyasaya gore de uyguna geliyor. Ismim Meryem Betül
Hdeniz61 yarendt ben çok memnun kaldım malı da çok güzel. Puset örtümü de oraya yaptırdım ben yaptırdığımda 600 liraydı. Onu da çok beğendim. İlk puset örtüsünü yaptırdım çok beğenince isimli hastane tulumunu da yaptırdım 😊😊
karaguzelirem_ Instagram da bebeqon sayfasına yaptırdım çok memnun kaldım, 10 gün içinde teslim ettiler
yarendt 1300 e 10 lu nakışlı takım 450 ye yastığını yaptırdım puset örtüsü de yaptıracaktım ancak 750 tl çok fazla geldi daha uyguna bakacağım onu inşallah
yarendt Hdeniz61 çok sevindim hiç tanıdığım yaptıran yoktu bende bilmeden beğenip sipariş vermiştim puset örtüsü bunnymuslinn sayfasından yaptırırım diye düşünüyorum hoşuma gittiler fiyatı 500 daha uygun 🥰