Adile_aksoy normal doğum olursa normal e git ama suni yersen kötü sunı çok acı verıyor ıns pozitif normal doğum olur kendi sancın ile sezeryanda olsan normal doğum da açılma oluyor tabi planlı sesrryan olmazsan aniden oldum ben seseryan açılmam oldu normal doğum da olsa dikiş atarlar korkma