Ebru52- Kaç günlüğüz biz 15 Bebeklerınız uyuyor mu benımkı cok uyuyor 2 3 saatte yedirmeye çalışıyorum ama uyuyor
Fdmgnr Ebru52- tadını çıkar 35 günluk olduk gazdan uyuyamıyoruz. İlk 2 hafta hep uyuyodu emzirmek için uyandiriyordum zorla. Şimdi hiç uyumuyor gazı sancilarindan mahvoldu hem yavrum hem ben😫
Seher_coban Ebru52- ilk ay baya uyuyorlar ama 2.-3 .ay da da uyumamaya direniyorlar uyusun diye gözüne bakıyorum 😅
Kanalize Ebru52- kırkı yeni çıktı dünyam burnumdan geldi durmuyor uyumuyor kendimden bezdim ne yapacağımı bilmiyorum
Fdmgnr Ebru52- nurse harvers damla kullaniyoruz bide probiyotik verdi ama hiç bir işe yaramiyor size ne verdi doktor
Fdmgnr Hopefulmom yok bacım en iyisi nurse harvers dediler ama işe yaramıyor 3 4 gün oldu nerdeyse olmazsa onu da deniyim gaz damlası mi probiyotik mi o
Fdmgnr Taze anason rezene çayı oluyor değilmi. Paket sallama rezene içiyorum sabah akşam fayda etmiyor
Hopefulmom Fdmgnr metsil gaz damlası oluyor etki ediyor bizim gaz sorununu hafifletmişti bebeğiniz kaç aylık
gamzosgamzos Fdmgnr ah bilmezmiyim o dönemleri araştır muhakkak özellikle küçük kızım çok gazlıydı ıkınmaktan uyuyamiyordu çok iyi geldi sende emziriyorsan sabah akşam kimyon cayı iç
Adile_aksoy Arkadaşlar normal doğum yapan annelere bir şey sormak istiyorum normal doğumdan sonra vajinanızda genişleme oluyor mu yani çok fazla bir genişleme var mı normal doğum yapmak istiyorum sağlıklı olduğu için ama vajinamın genişlemesinden korkuyorum
Ebru52- Adile_aksoy ben normal doğum için yatş yaptım suyum gelmişti 26 saat suyum geldi açılmam 1 cm de kaldırdı sezeryan oldum ama dışardan bakınca bıle açılmam var hala 15 gün oldu açıklık var
Fdmgnr gamzosgamzos tmm canım çok çok teşekkür ederim yarin aktardan alayım ilacı da arastirayim Alayım yeterki işe yarasın kaç günde faydası oldu sizde
Adile_aksoy Ebru52- Yani açılma olduğunu duyduğum zaman biraz tedirgin oldum hâlâ sezeryan doğum yapsam mı diye düşünüyorum şuan 10 haftalık bilemiyorum
Hopefulmom Fdmgnr besledikten sonra gazını çıkartın birde karnına masaj yapın zeytinyağı ile bir bez ile örtün karnını kıyamam yavrunuza geçecek bu günler gazları olunca huzursuz oluyorlar uyku uyumuyorlar anlıyorum sizi 3 aylık olunca bağırsakları gelişecek neşeli bir bebek olacak inşallah buna inan canım 🥰
gamzosgamzos Fdmgnr rica ederim canım şifa olsun yavruna inşaAllah 🤲🌸 3 4 gün sonra tam anlamıyla iyi geldiğini anlamıştım
Taze Fdmgnr ben sallama değilde anason tohumunu aldım direk aktardan anason tohumu ve kimyon tohumu sıcak suya atiyorum demlendikten sonra suzgecle süzüp bir çay kasigi kadar bebeklerime akşama doğru veriyrm geri kalanını ben tuketiyrm faydaisni gordum ben benm.bebekleeimde ikiz ikside erkek malum erkek bebekler kız bebeklere nazaran daha gazlı 😭