Whopper Hiç baş ağrısı yaşamadım canım. Hatta bana ilk kalkışta ani kalkıp karşıma bakarsan ağrım olur dediler sma unuttum tam o şekilde kalktım hemşire yavaş demişti hatta. Çok şükür hiç yaşamadım karton bardak götürdüm, sıcak su sebili vardı hastanede sürekli içtim ben eve geldiğimde de devam ettim bir kaç gün