Kızlar yarın 20+3 oluyorum. Saat 1 de de detaylı ultrasonum var. Fakat sabah sağlıkocağı randevum var doktoruma sordum tetanozunu olabilirsin dedi. Yan etkisi herhangi bir sıkıntı yaşayan var mı? Ya da bebeğe zararlı herhangi bir şey oluyor mu tetanoz olanlar varsa lütfen cevaplasın çok tedirginim.