Dün agrım yoktu biraz işlerimi hallettim akşama doğru tekrar başladı sıvak şu torbası uyguladım tam geçmek üzereyken deprem oldu kendimi kastım karnım kaskatı kesildi zaten bugün agrıdan gözümü açamadım artık kendimi kasmam mı tetikledi bu kadar arttı anlamadım