Kızlar bugün Dr gittim Dr iki hafta onde gittiğini söyledi bebeğimin 33 haftalık yani iki hafta önde olunca 35 haftalık ve halen ters nst girdim bugün ve niye bilmiyorum bir korku bir telaş sardı içimi yarın yine gideceğim açlık tokluk şekerini ölçüleri yailacak nasıl nas ettiniz korkuyorum arkamda bir oğlum daha var nasıl yapacam bilmiyorum biraz moral olur musunuz lütfen 🥲🥲 nasil panikle yazdiysam artık kusura bakmayın şimdiden teşekkürler 🥰