Sedoliko -ULKER55- benimde 10 gün önce başladı. Reglime 4 gün var. Testim negatif çıktı bugün. Beklemedeyim. Hakkımızda hayırlısı olsun inşallah 🙏🏼
Bgdt16 Benimde aynı belirtilerim var 8 gün kala yaptım negatif çıktı belim ağrıyor kalçama arada ağrı giriyor bakalım hakkımızda hayırlısı olsun
Gulsh61 Bgdt16 regli sancısıda olabilir gününüz geçerse direk kan testi yaptırın en kesin sonuç onda betanızdan belli olur hemen ecz. Testleri yanıltıyor bende hep negatif verdi kan verdim pozitif çıktı 8. Haftam allahın izni ile
Cansu777 Gulsh61 benim bugün günümdü gelmedi sabaha kadar regl olmazsam test yapıcam lütfen dua edin hamişlerin duası kabul olurmuş çok istiyoruz 🫶
Gulsh61 Cansu777 rabbim güzel haberler almayı nasip etsin ben tam 3. Günümde kan verdim güzel haber aldım allah sizede nasip etsin ❤️
Cansu777 Gulsh61 Amin inşallah benim dün sağ kasık ağrım ve sancı gibi batma gibi birşeyim oldu akşama kadar dün öğleyin test yaptım ama negatifti sabah ilk idrarımla bi daha yapayım diyorum
MrvBK Benim de aynı 10 gün varken seninki gibiydi. Bugün 7 günüm var ama kasığımdaki kasılma vs geçti sadece akıntı başladı. Anlayamadım açıkçası