Merhabalar Hanımlar,
Doğum sonrası hangi yardımlar var bilenler bilmeyenlerle paylaşması için bu postu açmak istedim.
28 haftalıkken sağlık ocağından süt kartı cikarilabiliyormus ama ne kadarlık bir para ya da tek seferlik verilen birşey mi bilmiyorum. Sanırım herkes yararlanabiliyor. Bir de 153 ü arayıp 28 haftalık gebeyken anne bebek bakim paketi isteyebiliyormusuz. Çanta içerisinde bez ıslak mendil vs şeyler oluyormuş. Benim bildiklerim bunlar şimdilik. Varsa sizin doğum sonrası için de bildikleriniz yazarsanız güzel olur. 🌹☺️