Arkadaşlar 35 günlük bebeğimde çok gaz var kabızlık yok çocuk doktoru gliserin kansuk fitil verdi yarım olarak kullandık ama 2 dk icinde kaka yaptı ama fazla değil yinede fayda etmiş midir bilmiyorum. Günde kaç kez kullanacağız fitili bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler