semakayaa belinay.. bu arada ne esimin tarafi ne benim tarafım kararima karışamaz onların keyfine göre isim koymak zorunda değilim. Lütfen kararli olun. İnsanların fikirlerinize baski yapmasına izin vermeyin.. kötü bisey ise elbette doğruya yonlendirsinler ama beğenmemek vs.. ile alakalı karisamazlar.