Merhaba arkadaşlar 27 haftalık gebeyim grip oldum şuan az da olsa iyiyim ama bebeğim dünden beri varla yok arası dokunuyor vuruş yok yani normaldee çok harketli bebektir düzene de girmişti acaba normal mi ? Öyle olan varmı yarın randevum var tedirgin oldum