Nurycr aynısını yaşadım. İkinci gebelikte doktor tekrar çatı kontrolü yaptı ilk doğumdan kalan açıklığın var 3 cm dedi ama rahim kapalı dedi büyük ihtimal kemik açıklığından bahsetti 2 gün sonra başka doktora gittim ebe kontrol etti çok şaşırdı 5 cm olmuş ama rahim kapalı sancım gelirse zaman kaybetme yolda doğurursun dedi bu aslında iyi birşey gerçekten çok kolay doğum oldu çok şükür inşallah şeninde öyle olur