Merhaba kızlar burda ilk defa konu aciuorum benim ilk gebeliğim bugün ilk kontrolum vardı tam 7+0 ım ultrasonda bişey gözükmedi doktor cildin çok kalın dedi ve asırı bastırdı hâlâ ağrıyo kan testi istedi sonucu bugün çıkacak 7 haftaligim neden gözükmedi bu durumu yaşayan var mı bide sonuç pozitifse tekrar doktora gitmeme gerek var mı başka testler yaptırmak için ve bidaha ne zaman kontrole gitmem gerekiyo diye