mavibirruya Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Sizce kızıma düşündüğüm Sidra ismi nasıl? Söylenişi kötü mü yoksa kulağa hoş mu geliyor? Sare ismini de düşünüyorum. hangisi sizce? Sidra mı Sare mi
YldrmNUR mavibirruya söylenmesi zor gibi geldi bana. İlerde sadece sid diyerek dalga geçenler olabilir yine de siz bilirsiniz :)
mavibirruya Bartumommyyy Sidra insanlıgın sanatta ve bilimde ulaşacağı son nokta cennetteki son ağaç gibi anlamlara geliyormuş.
YldrmNUR mavibirruya anlamı çok güzelmiş bacım ama sanki söylenişi kaba gibi geldi bana umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir