minikkelebek_ merhaba bende 30. Haftamda suyumun azaldığını öğrendim internetten okuduğum kadarıyla çevreden ve gitmiş olduğum hastaneden edinmiş olduğum bilgiyle havuç suyu içmeye başladım her gün 1 bardak içiyorum fazlasının şekeri yükseltebileceğini söyledikleri için kontrollü şekilde tüketmeye başladım.. suyun nasıl azaldığını bende anlayamadım ama vücut kendisi üretiyormuş sanırım amniyon sıvısını böyle birşey de duymuştum internette bir doktor stres faktörü yada vücut yapısından da olabilir diyor ama bilemiyorum tabi