Canim kızlarrr bugun 6+4 haftalik olduk elhamdülillah. Kontrolum icin gittim Vajinal ultrason ile gorebildik minik bebegi karindan gorunmedi ama bi surpriz oldu ki rahimde kist varmis. Cok endise ediyorm ben doktor sorun olmaz dedi ama kafam allak bullak. Bu durumu yasayp sorunsuz gebelik geciren var mi.