06hasret ben de 19+5 ten bildiriyorum benzer şekilde hastayım bu kış iyileşmeden geçecek gibi. Pekmez deneyebilirsiniz, benim boğazımı rahatlatıyor, bal limon zencefil karışımı doktorum önermişti. Bir de boğaz pastili de iyi geliyor. Bu arada geçmiş olsun 🤍