Humeyranin Selamlar Kız bebek için isim arıyorum ☺ eşim Luna istiyor bende İdil ismini buldum ama fikrim değişebilir. Sizce isimler nasıl fikrinizi alabilir miyim? Önerilerinize de açığım 🙃
Bahaarrrk Humeyranin kızım olucak sanırım benimde daha önce bi bebeğimi kaybettim çok zor dönemlerimiz oldu şu kızıma Menesa ismini koymayı düşünüyorum tüm acılarımızı unutturup giricek hayatımıza
Melos066 Humeyranin eşim Aybüke istedi hemde çok istedi bende Lina Ebrar gibi isimler istedim ikimizin de istediği 10 ismi yazdık kura çektik Aysima çıktı Aysima olucak inşallah ❤️
Blueberry0 Humeyranin Almila güneş arya alya aysima aymira asel arel bunlar benim hoşuma gidiyor . Bizde Arya güneş koyduk🐥
Melos066 Humeyranin Evet çok guzel ama işte aklımda Lina vardı olmayınca olmadı artık Aysima kızımız ❤️
Destan-11 Humeyranin bende Zeynep ya da Zehra düşünüyorum ama yanlarına ikinci isim bulamadım. Koyayımmı emin olamadım