Kızlar bilenler vardır postum denk geldiyse 1 cm açıklığım var ve sancılarım çıktı serum vs yapıldı 1 hafta daha kalması için uğraşıyor doktorum, annem refakatçim olacak bizden 2 saat uzaklıkta olduğu için ve doktorum bol bol yatıp dinlenmemi söylediği için kendisi bize geldi yardımcı oluyor evde bana. Eşimin halası ortalığı ayağa kaldırmışsın senin daha göbeğin düşmemiş doğmaz bu çocuk dedi (oysaki tam tersi gayet iyi olduğumu anneme anlattım yatıp dinlenmem için geldi eşimin tarafı bize misafirliğe çok sık geliyor). Çok farklı bir psikolojide olduğum için anneme haksızlık mı yaptım acaba diye düşünmeye başladım. Kısacası göbek düşmeden bebek doğar mı çok merak ettim 😅😅😅 pazartesi günü açılmam devam etmişse yatışım yapılacak bu psikoloji ile zorla doğurtturacaklar bana kayınvalidem kime söylediyse arıyorlar seni görmeye gelicez diyorlar sanki hacca gidiyorum gerçekten gerildim kaç gündür