Beyazgiller Daha önce de kimyasal gebelik geçirmiştim yaklaşık üç ay kadar oldu şimdi yine bebek istiyoruz dün idrar testi yaptım silik de olsa ikinci çizgi vardı bugün sadece Tek çizgi gözüküyor sizce neden?
ssahin22 Beyazgiller Dünkü test çok öu bekledi? belki kuruma çizgisidir. Test bozuk da olabilir dünkü veya bugünki. Bence tekrar test yapın
Beyazgiller ssahin22 yok hayır 5 dk diyordu zaten o kadar bekledi. Bugünkü de negatif ve tek kırmızı çizgi gayet belirgindi. Tabi şöyle de bir durum var adetime 1 hafta var ama iki taraflı ama sol kasığımda ağrılar var belirgin şekilde.
Birdemetyasemin Beyazgiller bende aynı durumdayım iki taraflı batma gibi oluyo regli mi olcam anlamadım ilk defa böyle oldu
Beyazgiller Birdemetyasemin ben geçen sefer böyle hissetmiştim döllenmeyi hissettim resmen. Kimyasal geçirdim ama reglim 10 gün gecikmişti. Şimdi de farklı geliyor ve dediğin gibi batma tarzında ağrı tehlike de daha bir hafta var
Birdemetyasemin Beyazgiller inşallah öyle bişey değildir benim hiç gebelik olmadı daha o hisleri pek anlayamıyorum inşallah öyle bişey değildir ama
Beyazgiller Birdemetyasemin İnşallah değildir güzelim belli olmaz her batma bu anlama gelecek değil. Senin renglin gecikti mi
Birdemetyasemin Beyazgiller daha 2 gün var olmama canım cuma olmam lazım ben dayanamadım hastaneye geldim sonuç bekliyorum şuan 😂😂