Ebru3439 Esrtgb bende aynısını 32.haftada yaşadım nstde biraz sancım çıktı serum bağladılar sonra düzeldi meğer az su içtiğim için olmuş daha çok su içmemi söylediler şu an 36+3üm erken haftalarda bence daha çok önemsenmeli