Benma için rahat olsun 😊🥰 güle güle kullan canım benim
Ağız kısmında saçları daha rahat almak için fırça olsaydı daha rahat alırdı halıların üstünde falan kalıyor bazen sinir oluyorum tek sıkıntı o
Yoksa çekim gücü temizligi falan mükemmel
Ben bi de toz haznesini temizliyorum,daha sonra ıslak medinle biraz yumuşatıcı döküyorum o hazenin etrafına sarıyorum hem daha fazla kirlenmiyo o torba , hemde etraf yumuşatıcı kokuyo 🥰🥰🤭🤭 evim sobalı benim kül dökülüyor,is dökülüyor onları çektiriyorum mesela temizleyecegim zaman ıslak mendili sıyırıp alıyorum kalıp halinde çıkıyor ama o ıslak mendili sarmasam kapkara olur o toz torbası 😐o yüzden güzel yöntem çekim gücünü de etkilemiyor bence bi kaç defa denk geldigimde biraz çekim gücünü etkiliyor diyenler oluyordu,hamile hamile yormuyor yani beni zorlanmıyorum denemek istersen 🥰😊güzel fikir