Amyleec
Ben 3 tane penye bir kalın battaniye bir de polar battaniye almıştım yeni doğum yaptım penye battaniye ile kundak yapıyorum kış bebeği olduğu için cabuk kurumuyor kirlenince, penye battaniyeler yetmiyor bazen bir iki tane daha alabilirmişim polar battaniye de çok kullanışlı keşke ondan da 3 tane alsaymışım a101den almıştım aynısından nerde bulabilirim bilmiyorum hem kaba değil hem de sıcak tutuyor, kalın battaniye de bir tane daha alabilirmişim hastaneye giderken kullandıktan sonra bir daha kullanmıyorum yıkamadan, kalın battaniye diğerleri gibi hemen kirlenmiyor o yüzden iki tane yeterli ben dışarıya çıkabilecek duruma gelir gelmez iki tane daha polar battaniye bir tane de ya kalın ya da peluş battaniye alicam