Sedaakayaa Kızlar doktorum çatı muayanesi yaptı dar dedi ve bebek iri olduğu için sezeryan kararı aldık biraz geç alınmış bir karar olduğu için acilden alacaz sezeryana anca dedi bende yarın öğleden sonra 4de gidecem beni alirmi sizce
Humeyraa23 Sedaakayaa acilden alıcaz dediğine göre 4ten sonra gittiğinde acilde o olacağı içim ameliyata alacak işte seni alır mı beni derken neyi sormak istediniz anlamadım 🙈
Yassey Sedaakayaa kaç haftalıksın canım bebeğin kilosu ne kadar kisezeryan kararı aldı bende aynı durumdayım yarın belli olacak
Sedaakayaa Ugu324 kendisi saat 4den sonra nöbetçi anca öyle yardımcı olurum dedi devlet hastanesi olduğu için ameliyat günleri doluymus
Sedaakayaa Humeyraa23 ya çünkü benim bildiğim sezeryan birgün öncesinden tahliller yapılır anesteziye gidilir öyle gün verilir ama bu doktorumun günü boş olmadığı için bu şekilde yaparız dedi o yüzden kafam karıştı birde devlet olunca acaba beni başından sağmak icinmi böyle dedi diye düşündüm
Ugu324 Sedaakayaa devlet özel farketmiyor ki tahıl yapıp anestezi ile gosturmesi gerekiyor benim ilk doğumda yarın senin doğuma alçam dedi kanlarım aldı anestezi uzmaniyla görüştürdu ertesi sabahta doğuma gitim
Ugu324 Sedaakayaa günü boş veya değil senin tüm tahilerin yerine getirip herşeyi üsülüne uygun yapmalı bı baksa doktorla görüşün isterseniz
Hopefulmom Sedaakayaa merhaba bende acil sezeryan oldum o gün içinde tahlilleri alırlar hemen merak etmeyin iyi doğumlar rabbim yardımcınız olsun 🙏
Melike_4949 Sedaakayaa acilde normalde ki gibi ilerlemez ki hemen tahlilleri yapıp anestezi doktoruna gösterirler ve doğuma alırlar sonuçlar hemen çıkar
Humeyraa23 Sedaakayaa o tahliller acilden de yapılıyor sana yardımcı olmak için acilden giriş yap alalım demiş acil giriş olunca sonuçlar daha hızlı çıkar hiç beklemezsiniz.. hazır şekilde gidip acilden girişini yaptır dr ile görüşünce o ister zaten tahlilleri yatışın yapılır sonuçların çıkar alırlar seni de.. hersey yolunda gider inşallah 🙏 Allah yardımcın olsun sağlıkla gelsin bebiş 💕