Neszeyd Kızlar bugün doktora gittim beta 4325 ultrasonla baktı kese gözüktü ama bebeği göremedi çok normal dedi görmemem cuma tekrar gel dedi sizce normal mi bir sıkıntı yoktur inşallah dimi
Minnosaannee Neszeyd kaç gün geciktiniz çok normal ben 7. Haftalikken gittim görünmedi. Sorun yok . Değeriniz çok güzel