HMH ilk doğumum da miss dünyadan gecelikli bi takım almıştım tam pamuk değil sanırım onlar biraz penye karışıktı esniyordu şimdikileri de trendyol curveden aldım evet pamuklu ve çok rahat yedek bile aldim evde giymek için ben sezaryen doğum yaptım gecelik tarzında değil de pijama takimiyla daha rahat etmiştim