Bebekannesiii_ kızzz bişey olmaz iyi yapmışsın ben 3 aylık gebeyken hacı görmeye gittim önüme bir tabak hurma indirdiler yedim de yedim hatta 2 tane felan bıraktım onuda ayıp olmasın diye hahahahah sonra araştırdım meğer o kadar yenilmezmiş elhamdülillah bişey olmadı