Yesooo Selam güzel anneler. 2ay 8 günlük bebeğim var. Gece beslenmesini 4 5 saati çıkartabilirsiniz Uyuyorsa uyandırma uykuda önemli dediler. Sizce ne yapmalıyım?
mimar_anne Yesooo 2 aydan sonra gece beslenmesini bırakmıştım ben oğlum 1 yaşında gece uyanmaz bile şükür gece uyanmaya alışmasın bence zaten acıkırsa kendisi uyanır uyku daha önemli gece
Sensizolmaz Bebeğiniz aciktimi uyanır canım uyusun bence daha mantıklı bari sizde dinlenirsiniz uyursunuz
Yesooo Sensizolmaz bende öyle düşünüyorum ama bir yandanda tedirgin oluyorum acaba acıktı mi sonra acıkırsa kalkardı diyorum tereddütte kalıyorum.
Yesooo mimar_anne beslenme kadar uykuda önemli dediğiniz gibi. O zman bende uyandırmayayım acıktığı zaman kalkar herhalde