Sivrizmuxbka 7haftalik hamileyim yarım 1saatir nerdeyse karnım ağrıyor normal mı sizce karın ağrısı kese dışında kanamam da var korkuyorum şimdi
1s1e1d1a_ Sivrizmuxbka acile gidin ne olur ne olmaz karın ağrısı oluyor ilk başlarda ama kanamanın etkisiylede oluşan bı agri olabilir ihmal etmeyin çok geçmiş olsun