Aysenurrr42 Canım benim vajinal bakterim vardı ve bu yüzden suyum erkenden geldi, antibiyotik kullanam gerekiyordu. 2 ci hamileligimde 3-4 defa antibiyotik kullandım ve zamnımda dogdu. Bence ilac kullanalısın bir zararı yok ve enfeksiyonşar erken au gelmesinin en büyük sebebi haife alma