Ben doğar doğmaz yaptırmamıştım biraz ben toparLandım birazda bebek toparLandı 5 ayLıkken yaptırdım bezin içinde iyiLeşti oda hissetmedi benide perişan etmedi o yüzden çok rahat geçirdim ki ben zaten kLips yöntemiyLe yaptırmıştım ne kanama ne bişi yoktu çok rahattım