Ilayy-81 Kalçama kramplar giriyor çok ayakta durunca ya da iş yapınca belim ağrıyor bu sıkıntıları yaşayan var mı kızlar 😊
annelik_4 Ilayy-81 bende 17.haftama gircm bende fazla ayakta kalınca veya çok oturunca belime vuruyor
11-02- Ilayy-81 o haftalarda normal canım ilerleyen haftalarda daha zor oluyor İnan bana 34 haftalığım gece bacak kramplarına uyanıyorum bugün bütün gün belim ağrıdı sen düşün
Miraykader Ilayy-81 evet bende 20 haftalarda böyleydim hata hiç adım atamıyordum yengeç gibi yürüyordum çok şükür gecti