kızlar selam şuan 28+2 haftalığız biraz kafam karıştı açıkçası 2. sezeryanım olucak (ilki erken doğum olduğu için bunda da pek bi bilgim yok) sizce tahmini doğum ne zaman hangi haftalarda olur ve hangi aya denk gelir.
Bir de sezeryan olanlarda sancı oluyomu yaşayan oldu mu?