Pamuk 20. Haftada herkes demir takviyesine geçerken doktoruma zorla demir hapı yazdıran bir ben… 12 yaşımdan beri demir eksikliği çekiyorum ,demirim iyiyken hamile kaldım ama kendimi biliyorum nasıl hızla düşebileceğini vs. Bebeğin beyin gelişimi için ne kadar önemli olduğunu da. 11 e kadar düştü ferritinim doktoruma yalvar yakar yazdırdim resmen. Hamilelikten önce 40 dı ama şimdi 11 e düştü 20. Haftadayım daha da düşmeye devam eder diğer hamileler 2. Trimester da başladı bile diye. Ben vitaminlerin yiyeceklerin üstüne bu kadar düşerken hiçbir şey kullanmak istemeyeleri anlamıyorum 🤷🏼♀️