İstediğiniz kadar linçleyebilirsiniz ama bir insanın isteyerek sezeryan olması bence akıl işi değil iki normal doğum sonrası mecburi olarak üçüncü doğumum sezeryan oldu normal doğumun gözünü seveyim gerçekten sezeryan dünyanın en zor ameliyatı olabilir o gaz sancısı, öksürürken sanki dikiş yerlerinin parçalanıyormuş hissi bebeğini bile kucağına alırken can çekişmek off off anlatılmaz yaşanır elbette normal doğumun da zorlukları var ama sezeryanin çeyreği etmez size tavsiyem mecbur kalmadıkça lütfen sezeryan olmayın kendinizede bebeğinizede bunu yapmayın