
Kızlar burda 11 haftalıktık doktor kıza benzetmişti buradaki çoğu tahminciler de kız demişti hiç erkek diyen olmamıştı ben şimdi kontrolden çıktım doktor önce erkek dedi sonra hocam emin misiniz tekrar bakar mısınız dedim bu defa baktı baktı poziyonu yakalayamadı şimdi göremiyorum ama %80 erkek gördüm dedi 12 haftalıkken kıza benziyor demişti detaylı da daha net olur dedi acaba doktorun ilk gördüğü kordon olabilir mi