YeniGelinMeselesi @Camlicagizem rüyalarım doğru çıktı kız annesi oluyorumm 🥹💜 12+0 da bugün öğrendik bebişimiz kızmış 😌hep rüyamda görüyodum kızım olduğunu onu büyütürken beslerken hep bi kız bebekti rüyalarımdaki doğru hissetmişim 😎
1kediannesi YeniGelinMeselesi Sağlıkla gelsin inşallah. Kesinlikle öyle, bende rüyamda erkek bebek gördüm oğlum olacak inşallah 🥰🧿
Gkygz YeniGelinMeselesi evet hisler genelde yanıltmıyor hamile olduğumu öğrendiğim andan itibaren erkek hissettim ve sonuç erkek
aslhnkrts9 YeniGelinMeselesi sağlıkla gelsin 🥰bende az önce kızım olacağını öğrendim bende hamile kalmadan görmüştüm kız bebeğim olduğunu nasip oldu şükür 🌸
nurcan355 YeniGelinMeselesi ben ruyamda erkek gormustum tam tersine ama kizim oluyor iyikide kizim oluyor annesinin aşkı o 💗
YeniGelinMeselesi nurcan355 evlat baldan tatlıdır derler kız erkek farketmiyor aslında hayrlı evlat olsunlar😌🙏🏼
Arzuanne İlk betam düşüktü 12.13 kese görünmedi sonra herkes kimyasal falan dedi hayır oğlum olcak hamileyim dedim cinsiyet haftası geldi kaynanam falan herkes kız kesin dedi hayır erkek deidm çünkü hep oğlan görüyordum eminimdim yani 32. Hafta ogluşla ☺️
YeniGelinMeselesi Arzuanne ya hay maşallah rabbim kucağına almayı nasip etsin ne güzel içinize doğmuş 😌