Iphone36 benim ilk hissetmeye başladığımdan beri düzenli ama bazen hissetmiyorum bende o zamanlarda ya sınavım oluyor sitres bebişe yansıyormuş yada çok yorgun oluyorum bu zamanlar harici düzenli bizde hep 20. Haftadan beri dediğim gibi yaşadığımız şeyler bebişi etkilermiş onu anladım ben hele ki sınav zamanları hiç hissetmiyorum şimdi alıştım