Ekimde kürtaj olup kasımda adet oldum adetime on gün kala pembe kanama oldum 5gün sürdü kesildi cok az hamileyim dedim acaba testler yaptım hep negatif simdi ayın 17si olması lazım dı adetimin olamadım sancı var adet sancısı ama olamıyorum
Adetim Birgün geçince test yaptım yine çıkmadı bugun yapsammı tekrar adet gecikmesi olabilir mi kürtaj kaynaklı hamile olsam miğdem bulanır belirti olurdu sadece sabah regl sancısı var okadar