MerveLtf Kızlar 7 aylık hamileyim şubat sonu doğumum var inşallah. 2.oğluma hamileyim. İsim konusunda çok kararsızım. Eşimle Merih ismini beğendik ama 2.ismi de olsun istiyorum önerilerinize açığımmm