Fbnyt benm aldığım ilacın kutusunda 30 tane var 5 gun tek kullancakmsm yani 5 tanesini ve ignenini al ayın 25 inde gel dedi acaba hangi iğne gidecegim hastanenin etrafinda eczane de yok ve çok uzakk kontrole gittiğimde eşimi tembihledim evde dursun erken gidip tekrar iyice öğrenim esime diyim merkezden alip gelsin başka çarem yok çünkü raporum da vr recetesiz alirsam raporun bir anlami kalmaz