Meryem410 Kizlar 23+6 haftaligim sabahtan beri halsizlik bele vuran agrim var alttan da hafif agrim oldu eczanede tansiyonuma baktirdim 9/6 ve 120 nabiz geldi eczanedekiler acile git dediler nabiz yukselmesi normal mi sizce
Asel53 Meryem410 benimde yüksek çıkıyordu tirot yüksek çıktı o çarpıntı halsizlik yapıyormuş ilaç başladı doktorum çok şükür düzeldi