Merhaba anneler bugün sabah doğum yaptım bebeğim erken geldi 33+5 solunum sıkıntısı olduğu için yoğun bakıma aldılar bana göstermediler bile 😔 biraz önce görmeye gittim doktoru canımı sıkacak şeyler dedi kulakları cok aşağıdaymış gözleri cok küçükmüş alt cenesi cok arkadaymış ve üst damağı yukardaymış ve bunların hepsinin genetik hastası belirtisi olabilir dedi kan gönderecekler genetik hastalık ne olabilir diye sonuc bir aya çıkacakmış cok üzülüyom 😔başına böyle bişey gelen var mı ? Cok uzun oldu hakkınızı helal edin