Gebeligimin basindan beri cildimde inanilmaz akne sorunu yaşıyorum. Gittikce kotu olmaya basladi, her gecen gun daha kotu oluyor. Aynaya bakmiyorum cilt makyaji olmadan disari cikamiyorum insanlarla gorusmek istemiyorum. Cildiye azalderm krem yazdi fakat cok icime sinmedi diye almadim. Aranizda kullanan var mi? Tecrubelerinizi yazar misiniz