Benim 25. Haftada çıkmıştı. Şekerimde yoktu . Yediklerime dikkat ettim. Karbonhidrat , şekerli ürünler hayatınızdan çıkartın. Şekeri yüksek meyveleri dahi tüketmeyin. Beyaz undan uzak durun . Bir nevi diyet yapın yani. 28. Haftamda normale döndü. Dönmesede çok kormayın suyu fazla olup sağlıkla doğum yapan çok insan var. Annem beni doğrurkende suyum fazlaymış bir örnek olsun buda . Ama geneldede dönermiş galiba. Sadece kontrollerinizi aksatmayın . Bazı durumlar olabiliyor erken doğum riski ve kordon dolanması gibi .