Oznurkasikci Arkadaşlar elenatal 2 kullanıyorum hamileligimin başından beri bugün onu içtikten 40 45 dakika sonra yoğurtlu çorba içtim ama Bi zararı olur mu tamamen unutkanlıktan şimdi de panik oldu içimde 33 haftalik hamileyim
Asilmom50 Oznurkasikci bende başından beri elenetal 2 kullanıyorum ama ek olarak folik asit almıyorum siz ek olarak folik asit de kullandınız mı
Cnscmrtplt Oznurkasikci yok yok ne olacak ilaç değil ki vitamin sonuçta hiç bişey olmaz sen besmele çek ya Şafi ya Allah de iç😃
77Bebek35 Oznurkasikci ne alaka ki onu anlamadım bende ıcıyorum ac karnınamı ıcmek lazım yada sununla tuketme falan demedı doktorum
Oznurkasikci umrumdadegil bilemedim yogurt olunca içime Bi korku düştü aslında normal şeyler bunlar 😊
Asilmom50 Oznurkasikci iyi bari bende öyle diye ekstra folik asit almadım hiç ama bazıları almam gerektiğini söyledi
MorVosvos Oznurkasikci merhaba elenatal 2yi kaç haftalıkken kullanmaya başladınız acaba banada doktorum verdi ama kimi anneler 1 kullanmış başlarda
Hulo2105 MorVosvos bana ilk kontrolde vermişti 5 haftalık falandı. 12. Haftaya kadar içicekmişim sanırım. Bu arada 2 den başlattı
MorVosvos Hulo2105 rahatladım. Çoğunluk 2. Trimesterda başlamış. Koca kadın doğumcuda bilmeden vereceğini düşünmüyorum ama içimede bir kurt düşmedi değil. Siz özele mi gidiyorsunuz
Hulo2105 MorVosvos evet özele gidiyorum. Hiç 2. Dönemde başlanır mı çok geçç. Zaten 12. Haftada bırakılıyor başka takviyelere geçiliyor. Bende burda bi kaç kere 1 den başlatanı gördüm ama 1 hamilelik öncesi için anlamadım valla