DyrAldmr Merhaba Bu uygulamada 5 hafta 4 gün olarak görünüyorum , uygulamayı çok beğenerek gün gün takip ediyorum. Fakat bugün doktor ultrasonlu kese görüntüsünde 4 hafta 5 günlük olduğumu söyledi. Kafam karıştı. Tam olarak kaç haftalığım ki 🙄
OgretmenEva DyrAldmr son adet tarihinize göre hesaplanacak her şey. Ancak geç döllenme olduysa doktorunuz öyle demiştir dert edeceğiniz hiçbir şey yok 😊
Mevaninannesiii DyrAldmr canım bu programa göre adetin ilk günü baz alınıyor fakat ultrasondaki farklılıgın sebebi geç yumurtlamadr. Benm de öyleçünkü.
Yildizim DyrAldmr doktor ne dedi ise onu baz al. Uygulamaya gelince de adet tarihini değiştir doktor ile birlikte uygulama da bir olsun
DyrAldmr Mevaninannesiii o O zaman bu uygulamaya göre gelişmiyor mu günlük belirtiler 🙄 bende heyecanla hergün takip ediyorum
Mevaninannesiii DyrAldmr programda adet tarihini bi hafta sonraya yada önceye al doktorun söylediği haftayla aynı olsun bi problem olmaz öylece takip etmiş olursun😘🤗 ben öyle yaptım💁♀️
Mirayyymmm https://www.instagram.com/p/Bov2fPUhVLY/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=196t3qdx7qgia bu linkte yazıyor canım bakabilirsin
Mayasey DyrAldmr ilk zamanlar bebek ileri ya da geri gözükebilir. Önemsemeyin ve adet tarihinizi baz alın. Eğer her gittiğinizde geri çıkıyorsa ona göre değiştirirsin. Ben bebeğimin 1 günde 2 katı büyüdüğünü biliyorum. İlk zamanlar normal böyle şeyler
DyrAldmr 2 hafta sonra kalp sesini dinleyeceğiz hayırlısı ile o zamana tam netleşir sanırım haftasıda.. Teşekkür ederim cevaplarınız için ☺️