Aysemm44 Babyy001 Ben gördüm Altan yukarı doğru bakınca ama erken olduğu için çıkmamış gibi 4-5 gün beklesin yine yapsın yada kan versin
Aysemm44 Babyy001 Bence kan versin yada yeni bi test alıp denesn Farklı marka alsın kan veririse daha net çıkar
Nurela3440 Çizgi yok cnm eğer olmuş olsa gözle görülür anlamadığım siz görüp anlamiyomusnuz olup olmadigini Allah inşallah nasip eder hayırlısı olsun
Nurela3440 Nurela3440 ayy sakamisiniz neyi gördün ne cikmista ne gördün bembeyaz çizgi bile yok😂demek bı biz koruz ✋
Minnosko Ben gördümmm benimde böyleydi beta hcg 13 le öğrendim productor marka erken gebelik testiyle
Minnosko Nurela3440 hahaha kız sakin ol😀😀 benim testlerim çok negatif çıktı pozitif görmede prof oldum😂😂 kalp gözüm açıldı