Bu arada öğrendiğim kadarıyla doğruluğundan emin değilim ama, bir de üstüne görme diye bir şey var o da bildiğiniz hamilesiniz ama adet oluyorsunuz bu yüzden hamile olduğunuzu sonradan anlıyorsunuz gecikmeniz olmuyor. Nadir de olsa olabilirmiş bu. Bana da kayınvalidem anlatmıştı kendisi yaşamış.